Ок как като е от към купето болта за притягане тази манипулация се извършва за 3 мин?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кормилна рейка!
Collapse
X
-
Аз като смених тамп.стаб.щанга предни се разхлабват 2 болта на магарето които стягат рейката,така бяха стягани,че при отвиване завлякоха резбите нали е алумин.От тогова минах 1000км.и сега тропа много силно след палене на колата и завъртиш геврека на ляво,а после надясно по слабо и от там ляво дясно и по веднъж чука.Съмняваме,че трябва да се притегне с 2та болта,поне при мен е така.Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.
Comment
-
Рециклиране на рейка си е когато се смени всичко, това с нещо частично не е никакво рециклиране. Когато се смени гребена + всичките втулки и уплътнители............ това е рециклиране. Ако някой ми вземе 300лв и ми каже, че е рециклирал рейката а реално само е натегнал някакъв болт, ще му я завра в газа.
В десният край на рейките които съм разглобявал, втулката е цяла. От ляво втулката е половинка и при някой коли тази втулка се натяга от пружина.
Като цяло ако гребена не е наранен, всеки може сам да си смени втулките................
Ако гребена е фира се отива при хора които рециклират хидравлични цилиндри и там се прави нов гребен...................
Не се лъжете да давате по 300лв за едно натягане на болт, то по добре си купете втора употреба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеОк как като е от към купето болта за притягане тази манипулация се извършва за 3 мин?156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
И мойта има луфт от лявата страна и като натегнахме щестограма и сега няма, но искам да попитам с четвърт оборот много ли е да се завърти този шестограм, понеже още е разглобена колата?Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
колега,както съм писал и по-нагоре,ако желаеш да удариш едно фото,за да се знае къде аджаба се намира винта за регулиране луфта,и да се не чудят хора като мен,примерно.
п.с. ..дали е много четвърт оборот?...незнам,зависи от стъпката на резбата.доколкото си спомням,беше М6-х1,това означава,че си преместил винта 0.25мм,линейно......пак казвам незнам,дали е нормално........156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
ми където е кормилният прът там се намира болта и е от към купето трябва най-малкото да провисне магарето за да го видиш. Незнам кой ви е казал че е М6? Много по голям е. завива се с ключ 17Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеИ мойта има луфт от лявата страна и като натегнахме щестограма и сега няма, но искам да попитам с четвърт оборот много ли е да се завърти този шестограм, понеже още е разглобена колата?156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеми където е кормилният прът там се намира болта и е от към купето трябва най-малкото да провисне магарето за да го видиш. Незнам кой ви е казал че е М6? Много по голям е. завива се с ключ 17
Иначе колко да навиеш трябва да определиш сам, трябва хем да ти спре луфта, хем да не натиска много кормилния прът, щото и тва не е хубаво - навиваш докато луфта намали, а усилието да движение на пръта не се промени......
ПС - на долната снимка - по сретата има една полиамидна втулка, тя обира въпросния луфт в кормирлия прът, наобратно е на снимката и не може да се види добре, но друга нямам......Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 09:07."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеМного или малко е натегната се разбира като се запали и върти волана трябва да се върти беза да задържа. Абе това с натягането на болта не е много добра идея ама ти си знаеш. Щом е разглобена колата виж дали вътрешния накрайник няма луфт в корпуса на рейката.
И как ще разбера като рейката е във въздуха, ни магаре има, ни гуми?
И защо не е добра идея, тацза какво са го сложили този болт там нали точно да обира луфта? Както каза Ники там има една полиамидна втулка която с болта се натиска и се обира хлабината. Аз преди имах едно пежо и като му сменихме рейката старата я отворих да я разгледам и там си имаше такава полиамидна втулка. Колкото за хлабина щом им луфт от саматв рейка в корпуса значи и накрайника ще има луфт тям. Както качах луфта ми е само от страната на болта който е за обиране на луфтаAlfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
Comment