Известие

Collapse
No announcement yet.

Кормилна рейка!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ок как като е от към купето болта за притягане тази манипулация се извършва за 3 мин?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #47
      За три минути незнам кой го е правил .Но за един час ще си готов.Просто неможе да се стигне до него на хубаво место е .

      Comment


      • #48
        Аз като смених тамп.стаб.щанга предни се разхлабват 2 болта на магарето които стягат рейката,така бяха стягани,че при отвиване завлякоха резбите нали е алумин.От тогова минах 1000км.и сега тропа много силно след палене на колата и завъртиш геврека на ляво,а после надясно по слабо и от там ляво дясно и по веднъж чука.Съмняваме,че трябва да се притегне с 2та болта,поне при мен е така.
        Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

        Comment


        • #49
          Рециклиране на рейка си е когато се смени всичко, това с нещо частично не е никакво рециклиране. Когато се смени гребена + всичките втулки и уплътнители............ това е рециклиране. Ако някой ми вземе 300лв и ми каже, че е рециклирал рейката а реално само е натегнал някакъв болт, ще му я завра в газа.
          В десният край на рейките които съм разглобявал, втулката е цяла. От ляво втулката е половинка и при някой коли тази втулка се натяга от пружина.
          Като цяло ако гребена не е наранен, всеки може сам да си смени втулките................
          Ако гребена е фира се отива при хора които рециклират хидравлични цилиндри и там се прави нов гребен...................
          Не се лъжете да давате по 300лв за едно натягане на болт, то по добре си купете втора употреба.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
            Ок как като е от към купето болта за притягане тази манипулация се извършва за 3 мин?
            няма начин,поне според мен.до сега зяпах на канал и нищо неможе да се направи,защото просто нищо не се вижда.има само една пробка(най-вероятно)и тя е от към щеката за маслото на скоростната кутия,други винтове не видях.явно си е най-отзад и затова няма никакъв достъп.ако има някъв друг начин,нека извършилите манипулацията споделят...........
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #51
              абе някой да има свалена рейка и да видим всички които незнаем,къде е точно проклетия винт....няма да съм само аз благодарен,сигурен съм
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #52
                Аз имам, но е на вилата ми. Кота имам път на там ще я снимам цялата От 147 е, но те са еднакви. Само захвата за волана е различен.

                Comment


                • #53
                  златен си,колега.ще чакаме снимки
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #54
                    като гледам в епера на снимката друго винтче освен(2),не виждам.но е отдолу,а не отзад???
                    Attached Files
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #55
                      И мойта има луфт от лявата страна и като натегнахме щестограма и сега няма, но искам да попитам с четвърт оборот много ли е да се завърти този шестограм, понеже още е разглобена колата?
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • #56
                        колега,както съм писал и по-нагоре,ако желаеш да удариш едно фото,за да се знае къде аджаба се намира винта за регулиране луфта,и да се не чудят хора като мен,примерно.
                        п.с. ..дали е много четвърт оборот?...незнам,зависи от стъпката на резбата.доколкото си спомням,беше М6-х1,това означава,че си преместил винта 0.25мм,линейно......пак казвам незнам,дали е нормално........
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #57
                          ми където е кормилният прът там се намира болта и е от към купето трябва най-малкото да провисне магарето за да го видиш. Незнам кой ви е казал че е М6? Много по голям е. завива се с ключ 17
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                            И мойта има луфт от лявата страна и като натегнахме щестограма и сега няма, но искам да попитам с четвърт оборот много ли е да се завърти този шестограм, понеже още е разглобена колата?
                            Много или малко е натегната се разбира като се запали и върти волана трябва да се върти беза да задържа. Абе това с натягането на болта не е много добра идея ама ти си знаеш. Щом е разглобена колата виж дали вътрешния накрайник няма луфт в корпуса на рейката.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                              ми където е кормилният прът там се намира болта и е от към купето трябва най-малкото да провисне магарето за да го видиш. Незнам кой ви е казал че е М6? Много по голям е. завива се с ключ 17
                              Правилно, много хора си мислят че е малкото шестограмче, то реално не регулира нищо.......
                              Иначе колко да навиеш трябва да определиш сам, трябва хем да ти спре луфта, хем да не натиска много кормилния прът, щото и тва не е хубаво - навиваш докато луфта намали, а усилието да движение на пръта не се промени......
                              ПС - на долната снимка - по сретата има една полиамидна втулка, тя обира въпросния луфт в кормирлия прът, наобратно е на снимката и не може да се види добре, но друга нямам......
                              Attached Files
                              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 09:07.
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                                Много или малко е натегната се разбира като се запали и върти волана трябва да се върти беза да задържа. Абе това с натягането на болта не е много добра идея ама ти си знаеш. Щом е разглобена колата виж дали вътрешния накрайник няма луфт в корпуса на рейката.

                                И как ще разбера като рейката е във въздуха, ни магаре има, ни гуми?
                                И защо не е добра идея, тацза какво са го сложили този болт там нали точно да обира луфта? Както каза Ники там има една полиамидна втулка която с болта се натиска и се обира хлабината. Аз преди имах едно пежо и като му сменихме рейката старата я отворих да я разгледам и там си имаше такава полиамидна втулка. Колкото за хлабина щом им луфт от саматв рейка в корпуса значи и накрайника ще има луфт тям. Както качах луфта ми е само от страната на болта който е за обиране на луфта
                                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X